Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la teva accessibilitat, personalitzar i recopilar informació estadística sobre la teva navegació. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots obtenir més informació consultant la nostra política de cookies. OK

UNDATIA guanya el Premi Cactus a la millor campanya de màrqueting social

UNDATIA comunicació
31 de Març de 2017

El Teatre Municipal de Girona va acollir la tercera edició dels Premis Cactus, organitzats per Digitals Girona i El Club de Màrqueting de Girona. Entre els més de 500 assistents, alguns membres de l'equip, Marta Avellaneda i Tania Empez, esperaven amb nervis la decisió del jurat.

El Premi reconeixia la millor campanya de màrqueting social, una nova categoria dels guardons, dotada amb una portació econòmica de 3.000 euros, destinats integrament a la causa de la campanya social.

Feia uns dies, l'organització dels premis ens havia comunicat que la campanya Regala Memòria que UNDATIA comunicació havia dissenyat per a la Fundació ACE havia estat finalista en la categoria de millor campanya de màrqueting social.

Rebre aquest reconeixement ja va representar una gran alegria per a tot l'equip, però en conèixer els nominats vam veure que la competència era dura: el Big Kid Project, realitzat per Òscar Rodbag i Oncotrail, suma't al repte! de la Fundació Oncolliga Girona eren els altres finalistes.

Ahir, l'equip de UNDATIA al complet, en totes les nostres seus, Barcelona, ​​Madrid, Andorra i sobretot, a Girona, creuàvem els dits. Així que quan Marta Madrenas, alcaldessa de Girona, va pujar a l'escenari per fer lliurament del premi i va reconèixer el nostre projecte Regala Memòria de la Fundació ACE com a millor campanya de màrqueting social, amb una dotació de 3.000 euros, tot UNDATIA vibrava d'emoció.

El nostre més sincer agraïment als Premis Cactus pel reconeixement que significa per al nostre treball el lliurament d'aquest guardó.

Des d'aquí, volem posar en valor el repte que representa per a les agències de comunicació dissenyar campanyes de màrqueting social amb èxit, ja que en aquest tipus de projectes la creativitat i la dedicació dels equips han de compensar la manca de recursos econòmics.

Tots els que formem part de UNDATIA ens impliquem al màxim en aquesta campanya però volem felicitar, especialment, al creatiu, el nostre company, Pau Serracant.

Per la nostra banda, continuem treballant amb el compromís, la constància i la responsabilitat que ens caracteritzen.

Moltes gràcies,

UNDATIA comunicació

Aquí tenim el nostre Cactus ;)