Utilitzem cookies pròpies y de tercers per fer funcionar de manera segura la nostra pàgina web i personalitzar el seu contingut. Igualment, fem servir cookies per mesurar i obtenir dades de la navegació que realitza i per ajustar la publicitat als seus gustos i preferències. Premi el botó "Acceptar totes" per confirmar que ha llegit i acceptat l'informació presentada. Per administrar o deshabilitar aquestes cookies faci clic a "Configuració". Pot obtenir més informació a la nostra política de cookies.
Modificar cookies
Tècniques i funcionals Sempre activades
Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades al disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
Analítiques i personalització
Permeten fer el seguiment i l'anàlisi del comportament dels usuaris d'aquest lloc web. La informació recollida mitjançant aquest tipus de cookies s'utilitza en el mesurament de l'activitat del web per a l'elaboració de perfils de navegació dels usuaris per introduir millores en funció de l'anàlisi de les dades d'ús que fan els usuaris del servei. Permeten desar la informació de preferència de l'usuari per millorar la qualitat dels nostres serveis i oferir una millor experiència a través de productes recomanats.
Marketing i publicitat
Aquestes cookies són utilitzades per emmagatzemar informació sobre les preferències i les eleccions personals de l'usuari a través de l'observació continuada dels seus hàbits de navegació. Gràcies a elles, podem conèixer els hàbits de navegació al lloc web i mostrar publicitat relacionada amb el perfil de navegació de l'usuari.

Auditories de comunicació interna i externa

L’auditoria de comunicació és el punt de partida i la base de qualsevol plantejament efectiu de comunicació, ja que facilita l’anàlisi de la realitat comunicativa d’una empresa, corporació o institució, i permet revisar l’eficàcia dels canals i els mitjans que utilitza (DAFO).

Les auditories internes de comunicació detecten en quin grau el client intern coneix les polítiques, els objectius, els assoliments i els reptes de l’organització en la qual porta a terme la seva tasca. Ens permeten identificar si el flux de la informació es realitza de la manera adequada i descobrir on i com poden existir dèficits o interrupcions en aquest flux.

Les auditories externes de comunicació mesuren l’efectivitat de les eines de comunicació que s’utilitzen i com es perceben els seus missatges per part dels públics objectius.

Undatia Comunicació, amb els resultats de l’auditoria, indica al client els àmbits que hauria de millorar per tal de subsanar els seus dèficits de comunicació.