Utilitzem cookies pròpies y de tercers per fer funcionar de manera segura la nostra pàgina web i personalitzar el seu contingut. Igualment, fem servir cookies per mesurar i obtenir dades de la navegació que realitza i per ajustar la publicitat als seus gustos i preferències. Premi el botó "Acceptar totes" per confirmar que ha llegit i acceptat l'informació presentada. Per administrar o deshabilitar aquestes cookies faci clic a "Configuració". Pot obtenir més informació a la nostra política de cookies.
Modificar cookies
Tècniques i funcionals Sempre activades
Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades al disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
Analítiques i personalització
Permeten fer el seguiment i l'anàlisi del comportament dels usuaris d'aquest lloc web. La informació recollida mitjançant aquest tipus de cookies s'utilitza en el mesurament de l'activitat del web per a l'elaboració de perfils de navegació dels usuaris per introduir millores en funció de l'anàlisi de les dades d'ús que fan els usuaris del servei. Permeten desar la informació de preferència de l'usuari per millorar la qualitat dels nostres serveis i oferir una millor experiència a través de productes recomanats.
Marketing i publicitat
Aquestes cookies són utilitzades per emmagatzemar informació sobre les preferències i les eleccions personals de l'usuari a través de l'observació continuada dels seus hàbits de navegació. Gràcies a elles, podem conèixer els hàbits de navegació al lloc web i mostrar publicitat relacionada amb el perfil de navegació de l'usuari.

Formació en comunicació de crisi

El relleu de l’equip directiu, les dificultats financeres, un problema mediambiental o el defecte d’un producte. Són moltes, les causes que poden generar una crisi en una empresa o en una institució. 

En aquestes situacions d’incertesa, el paper del portaveu es converteix en una peça clau. Una bona resposta pot minimitzar els danys i l’impacte d’un fet. Cal saber què dir, com, quan i a qui.

Estar preparat és la millor manera de superar amb èxit una situació de crisi. El nou escenari empresarial obliga les empreses a respondre amb èxit davant de qualsevol situació crítica que pugui afectar la seva reputació.

 

Objectius

  • Saber construir un bon discurs argumental en situacions de crisi
  • Com neutralitzar l’alarma social
  • El control de la comunicació verbal i no verbal

 

Temari

  • El perfil del portaveu davant d’una situació de crisi
  • Els principis de la gestió de crisi
  • El manual i el comitè de comunicació de crisi
  • El paper dels mitjans de comunicació en una crisi: la presència de càmeres i micròfons a la recerca d’una resposta immediata
  • Simulacre de crisi

 

Organització

  • Formació presencial amb visionat d’exemples
  • Pràctiques i simulacres de crisi amb anàlisis personalitzades (entrevistes periodístiques, declaracions als mitjans, compareixences i rodes informatives, etc.)

 

 

Sol·licita més informació

Curs impartit per:

Anna Caballero

Periodista

Veure currículum

Han confiat en nosaltres