Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la teva accessibilitat, personalitzar i recopilar informació estadística sobre la teva navegació. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots obtenir més informació consultant la nostra política de cookies. OK

Comunicació interna

La comunicació interna és l'eina necessària per aconseguir la cohesió comunicativa entre totes les persones que formen part d'una empresa o institució, un procés fonamental perquè qualsevol organització funcioni perfectament.

Undatia Comunicació analitza i identifica les necessitats relatives als processos de RRHH d'una organització i crea estratègies per aconseguir que la comunicació interna sigui eficaç, capaç d'involucrar i mobilitzar als equips cap a un objectiu comú.

 

Serveis de comunicació interna:

1. Auditoria/diagnòstic de la comunicació interna

Recerca de la situació actual i necessitats través de:

  • Anàlisi dels canals i formats interns
  • Mapa de públics interns
  • Experiència de l'empleat:
    • Focus group de 10-12 persones.
    • Entrevistes personals amb empleats de les diferents àrees.
    • Enquesta de clima: Companyia, Desenvolupament i Creixement i Visió de Futur
  • Avaluació dels missatges Què es comunica i Qui comunica?
  • Comunicació del capdavanter
  • DAFO de la comunicació interna

 

2. Disseny del Pla d'Accions

Definició de projectes i campanyes de comunicació adhoc, com:

  • Cultura i valors
  • Millora de l'Onboarding dels nous empleats:
    • Kit de benvinguda
    • Definir els moments clau de la benvinguda per a la bona incorporació de l'empleat.
    • Guia d'Onboarding
    • Implementació de la figura del tutor d'acolliment.
  • Programes d'ambaixadors interns
  • Programes de reconeixement
  • Producció de mitjans impresos, online i audiovisuals: newsletters, manuals d'acolliment, memòries, intranets, vídeos...
  • Employer branding (fer dels empleats els millors ambaixadors de l'empresa).
  • Esdeveniments experiencials. Organització d'esdeveniments interns: jornades de portes obertes, actes d'empresa, convenció de vendes...
  • Formació específica en comunicació, formació de portaveus, coaching per al lideratge, training en comunicació digital.
  • Gestió del canvi: digitalització, workplace.
  • Formació i desenvolupament.

 

3. Canals i continguts

  • Plataformes digitals: xarxes socials, apps, intranet.
  • Dinamització de canals col·laboratius.
  • Publicacions: revista interna, newsletter, xarxa de pantalles internes, infografies, memòries.
  • Vídeos corporatius.
  • Branding intern: naming i identitat visual.