La importància de tenir un bloc al web de la teva empresa

Laura Fernández
6 de març de 2019

Moltes empreses encara compten amb un web estàtic, que no genera contingut actualitzat. Aquest fet és fruit d'una visió desfasada i analògica que concep el web com una targeta de presentació digital de la companyia. Així és, en part, però un web no és només la informació corporativa de l'empresa en format digital. Perquè Google la tingui en compte i la mostri com a possible resultat a una cerca orgànica amb determinades paraules clau, ha de ser molt més.

És a dir, perquè el web de la teva empresa sigui detectat i indexat pel robot de Google com un web de qualitat capaç de mostrar-se com a resultat a possibles clients potencials ha de comptar, entre moltes altres coses, amb contingut de valor actualitzat i freqüent.

Per això, el fet de tenir un bloc o un apartat en què publicar contingut actualitzat que aporti un valor diferenciat amb una freqüència més o menys establerta t'ajudarà a posicionar el teu web a nivell orgànic a la SERP (Search Engine Results Page) de Google.

En l'actualitat, no comptar amb un bloc o un apartat de notícies actualitzades al teu web d'empresa li indica a Google que la teva pàgina no s'actualitza i per tant, no mereix estar entre els primers resultats de cerca. I, com és de suposar, si el teu web no apareix en les primeres pàgines de resultats de cerca, no és visible i per tant, no existeix.

Com més publiques, molt millor, però amb una freqüència d'un contingut nou a la setmana ja notaràs els resultats.

Encara que sembli mentida són molts els beneficis que reporta tenir un bloc a la teva web d'empresa, no només a nivell de posicionament sinó també a nivell de notorietat i reputació online.

Per a Google el contingut és el Rei, per això, generar contingut actualitzat i de valor és una de les potes més importants del SEO Onpage perquè si no nodreixes la teva plataforma digital de bon contingut que aporti valor i diferenciï el teu servei de la competència, no generaràs trànsit a la teva pàgina. Així que posa't mans a l'obra i comença a publicar perquè aquests són els beneficis de tenir un bloc d'empresa:

- Ajudaràs trànsit de qualitat al teu web.

- Milloraràs el SEO de la teva pàgina.

- Milloraràs el posicionament de la teva pàgina web.

- Incrementaràs la teva reputació online.

- Augmentaràs la teva notorietat online.

Han confiat en nosaltres

Utilitzem cookies pròpies y de tercers per fer funcionar de manera segura la nostra pàgina web i personalitzar el seu contingut. Igualment, fem servir cookies per mesurar i obtenir dades de la navegació que realitza i per ajustar la publicitat als seus gustos i preferències. Premi el botó "Acceptar totes" per confirmar que ha llegit i acceptat l'informació presentada. Per administrar o deshabilitar aquestes cookies faci clic a "Configuració". Pot obtenir més informació a la nostra política de cookies.
Modificar cookies
Tècniques i funcionals Sempre activades
Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades al disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
Analítiques i personalització
Permeten fer el seguiment i l'anàlisi del comportament dels usuaris d'aquest lloc web. La informació recollida mitjançant aquest tipus de cookies s'utilitza en el mesurament de l'activitat del web per a l'elaboració de perfils de navegació dels usuaris per introduir millores en funció de l'anàlisi de les dades d'ús que fan els usuaris del servei. Permeten desar la informació de preferència de l'usuari per millorar la qualitat dels nostres serveis i oferir una millor experiència a través de productes recomanats.
Marketing i publicitat
Aquestes cookies són utilitzades per emmagatzemar informació sobre les preferències i les eleccions personals de l'usuari a través de l'observació continuada dels seus hàbits de navegació. Gràcies a elles, podem conèixer els hàbits de navegació al lloc web i mostrar publicitat relacionada amb el perfil de navegació de l'usuari.