Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la teva accessibilitat, personalitzar i recopilar informació estadística sobre la teva navegació. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots obtenir més informació consultant la nostra política de cookies. OK

La importància de tenir un bloc al web de la teva empresa

Laura Fernández
6 de Març de 2019

Moltes empreses encara compten amb un web estàtic, que no genera contingut actualitzat. Aquest fet és fruit d'una visió desfasada i analògica que concep el web com una targeta de presentació digital de la companyia. Així és, en part, però un web no és només la informació corporativa de l'empresa en format digital. Perquè Google la tingui en compte i la mostri com a possible resultat a una cerca orgànica amb determinades paraules clau, ha de ser molt més.

És a dir, perquè el web de la teva empresa sigui detectat i indexat pel robot de Google com un web de qualitat capaç de mostrar-se com a resultat a possibles clients potencials ha de comptar, entre moltes altres coses, amb contingut de valor actualitzat i freqüent.

Per això, el fet de tenir un bloc o un apartat en què publicar contingut actualitzat que aporti un valor diferenciat amb una freqüència més o menys establerta t'ajudarà a posicionar el teu web a nivell orgànic a la SERP (Search Engine Results Page) de Google.

En l'actualitat, no comptar amb un bloc o un apartat de notícies actualitzades al teu web d'empresa li indica a Google que la teva pàgina no s'actualitza i per tant, no mereix estar entre els primers resultats de cerca. I, com és de suposar, si el teu web no apareix en les primeres pàgines de resultats de cerca, no és visible i per tant, no existeix.

Com més publiques, molt millor, però amb una freqüència d'un contingut nou a la setmana ja notaràs els resultats.

Encara que sembli mentida són molts els beneficis que reporta tenir un bloc a la teva web d'empresa, no només a nivell de posicionament sinó també a nivell de notorietat i reputació online.

Per a Google el contingut és el Rei, per això, generar contingut actualitzat i de valor és una de les potes més importants del SEO Onpage perquè si no nodreixes la teva plataforma digital de bon contingut que aporti valor i diferenciï el teu servei de la competència, no generaràs trànsit a la teva pàgina. Així que posa't mans a l'obra i comença a publicar perquè aquests són els beneficis de tenir un bloc d'empresa:

- Ajudaràs trànsit de qualitat al teu web.

- Milloraràs el SEO de la teva pàgina.

- Milloraràs el posicionament de la teva pàgina web.

- Incrementaràs la teva reputació online.

- Augmentaràs la teva notorietat online.