Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la teva accessibilitat, personalitzar i recopilar informació estadística sobre la teva navegació. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots obtenir més informació consultant la nostra política de cookies. OK

Consultoria de comunicació

Ajudem empreses i institucions a definir i a executar la seva política global de comunicació

Qualsevol estratègia de comunicació ha de partir d’una definició clara de qui som, què oferim i on volem arribar.

La resposta a cadascuna d’aquestes qüestions essencials posicionarà l’organització, pública o privada, davant dels seus públics.

En l’àmbit de l’empresa, respecte al mercat (com vol que la percebin) i respecte a la seva oferta de productes i/o serveis.

Només així podrem arribar clarament al nostre públic objectiu, utilitzant els canals adequats i a través de les accions de comunicació més pertinents en cada cas.  

                                                         

Plans estratègics de comunicació

El pla estratègic de comunicació és l’eina que posem al servei dels nostres clients per establir en cada cas l’estratègia òptima de comunicació.

Gabinet de premsa i relació amb els mitjans

Gestió de la relació amb els mitjans de comunicació offline i online a través de l’ús de diferents tècniques: notes informatives, rodes de premsa, entrevistes periodístiques, trobades personals amb periodistes...

Auditories de comunicació interna i externa

Identificació i anàlisi dels fluxos de comunicació de l’organització amb els seus públics interns i/o externs. Detecció de debilitats i fortaleses (DAFO). Recomanacions estratègiques de millora.

Gestió de la reputació

Identificació de les eventualitats que poden alterar la percepció sobre una organització o una marca. Plans de contingència per protegir, controlar o millorar el valor de percepció de l’organització i/o la marca.

Relacions institucionals i public affairs

Gestionem els interessos dels nostres clients davant de les administracions públiques, el sector empresarial i altres col·lectius. Connectem organitzacions.

Responsabilitat Social Corporativa (RSC)

Posicionament de l’empresa o institució a través de la seva vinculació a projectes socials i/o mediambientals. Millora del coneixement social de l’empresa o institució. Enfortiment de la imatge de marca.

Comunicació de crisi

Ús estratègic de la comunicació per reconduir o minimitzar un probable impacte negatiu sobre la imatge pública d’una organització com a conseqüència de possibles situacions crítiques i inesperades.

Comunicació
política

La comunicació política s’ocupa de la creació i difusió de continguts amb la voluntat d’influir en el discurs que l’actor polític ha de dominar.

Comunicació per a entitats no lucratives

Definició de plans de comunicació per al tercer sector tenint en compte que aquestes entitats no persegueixen objectius lucratius.

Comunicació per a l'exportació

Serveis orientats a empreses exportadores per millorar la visibilitat i el posicionament de les seves marques i productes als mercats exteriors.

City branding, Place branding

Metodologia pròpia per tal que la marca ciutat (city branding) o la marca destinació (place branding) es posicionin al nivell desitjat mitjançant el disseny i la definició de la marca, la seva projecció i posicionament, i la seva visibilitat.