Aquest lloc web utilitza galetes per aportar una millor experiència de navegació i un servei més personalitzat. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots obtenir més informació consultant la nostra política de cookies. OK

Responsabilitat Social Corporativa (RSC)

La Responsabilitat Social Corporativa (RSC) és la integració, per part d’empreses, corporacions i institucions, de les preocupacions socials i/o mediambientals en les seves operacions comercials i en les relacions amb els seus interlocutors.

Una empresa socialment responsable incorpora els valors de millora social i econòmica que n’afavoreixen la competitivitat i promouen un desenvolupament sostenible. Millorar la imatge de l’empresa a través de l’RSC és una eina excel·lent de comunicació i màrqueting per augmentar la seva facturació i fidelitzar els seus clients, afavorir un nivell més alt d’implicació dels treballadors i potenciar la notorietat i l’opinió pública.

El repte actual de l’RSC, en definitiva, resideix en la gestió de la seva comunicació, en el coneixement social d’aquest tipus d’estratègies i/o accions.

A UNDATIA oferim la possiblitat de reforçar la imatge de marca d’empreses, corporacions o institucions mitjançant el disseny i la implementació d’iniciatives d’RSC amb valor afegit, posicionant-les i diferenciant-les de les dels seus competidors, potenciant l’impacte, la percepció i la valoració social d’aquestes accions.

Per nosaltres, els tres eixos del pla de comunicació en RSC passen per crear consciència, passar a l’acció, recollir-ho i difondre-ho en una memòria.