Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la teva accessibilitat, personalitzar i recopilar informació estadística sobre la teva navegació. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots obtenir més informació consultant la nostra política de cookies. OK

Gestió de la reputació

La informació a la qual els usuaris i els consumidors poden tenir accés, de productes i de serveis, és cada cop més gran. L’auge i el desenvolupament de les diferents plataformes digitals (blogs, xarxes socials, webs, etc.) comporta que les empreses i institucions siguin molt vulnerables a l’evaluació dels seus productes i/o serveis per part de l’opinió pública.

Des d’UNDATIA ens ocupem d’incentivar i posar en valor els comentaris positius d’una empresa, corporació o institució en totes aquestes plataformes: avui dia, és l’única fórmula per minimitzar els impactes negatius.

Per a la gestió d’una bona reputació de qualsevol organització o marca és necessari disposar d’un pla de contingència, estructurat i planificat, que no deixi res a la improvisació.