Utilitzem cookies pròpies y de tercers per fer funcionar de manera segura la nostra pàgina web i personalitzar el seu contingut. Igualment, fem servir cookies per mesurar i obtenir dades de la navegació que realitza i per ajustar la publicitat als seus gustos i preferències. Premi el botó "Acceptar totes" per confirmar que ha llegit i acceptat l'informació presentada. Per administrar o deshabilitar aquestes cookies faci clic a "Configuració". Pot obtenir més informació a la nostra política de cookies.
Modificar cookies
Tècniques i funcionals Sempre activades
Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades al disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
Analítiques i personalització
Permeten fer el seguiment i l'anàlisi del comportament dels usuaris d'aquest lloc web. La informació recollida mitjançant aquest tipus de cookies s'utilitza en el mesurament de l'activitat del web per a l'elaboració de perfils de navegació dels usuaris per introduir millores en funció de l'anàlisi de les dades d'ús que fan els usuaris del servei. Permeten desar la informació de preferència de l'usuari per millorar la qualitat dels nostres serveis i oferir una millor experiència a través de productes recomanats.
Marketing i publicitat
Aquestes cookies són utilitzades per emmagatzemar informació sobre les preferències i les eleccions personals de l'usuari a través de l'observació continuada dels seus hàbits de navegació. Gràcies a elles, podem conèixer els hàbits de navegació al lloc web i mostrar publicitat relacionada amb el perfil de navegació de l'usuari.

Plans estratègics de comunicació

Un pla estratègic de comunicació transforma les necessitats comunicatives d’una organització en un pla d’acció concret.

En la definició d’un pla estratègic de comunicació per a una empresa o institució, Undatia Comunicació porta a terme un procés que consta de tres etapes.

Una primera etapa d’immersió, investigació i anàlisi de l’organització per conèixer-la a fons (mercat, competència, context…).

Una segona etapa en què es defineixen clarament els objectius que es volen aconseguir i les línies estratègiques que seguirà el pla per aconseguir-los.

Finalment, a la tercera fase, Undatia Comunicació proposa accions concretes per tal de donar resposta a aquestes línies estratègiques, definint un calendari i els costos que pot reportar cada acció.

Amb el pla aprovat, des d’Undatia Comunicació acompanyem els nostres clients en el procés d’implantació de cadascuna de les accions previstes i vetllem perquè el projecte sigui coherent i els objectius es compleixin.

Han confiat en nosaltres