Aquest lloc web utilitza galetes per aportar una millor experiència de navegació i un servei més personalitzat. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots obtenir més informació consultant la nostra política de cookies. OK

Plans Estratègics de comunicació

Un Pla Estratègic de Comunicació transforma les necessitats comunicatives d’una organització en un pla d’acció concret.

En la definició d’un pla estratègic de comunicació per a una empresa o institució, UNDATIA porta a terme un procés que consta de tres etapes.

Una primera etapa d’immersió, investigació i anàlisi de l’organització per conèixer-la a fons (mercat, competència, context…).

Una segona etapa en què es defineixen clarament els objectius que es volen aconseguir i les Línies Estratègiques que seguirà el pla per aconseguir-los.

Finalment, a la tercera fase, UNDATIA proposa accions concretes per tal de donar resposta a aquestes Línies Estratègiques, definint un calendari i els costos que pot reportar cada acció.

Amb el pla aprovat, des d’UNDATIA acompanyem els nostres clients en el procés d’implantació de cadascuna de les accions previstes i vetllem perquè el projecte sigui coherent i els objectius es compleixin.