Aquest lloc web utilitza galetes per aportar una millor experiència de navegació i un servei més personalitzat. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots obtenir més informació consultant la nostra política de cookies. OK

Media training

El Media training d’UNDATIA està concebut per poder acostar els col·lectius professionals, empresarials o institucionals als mitjans de comunicació. Les pors o els recels de molts sectors a relacionar-se amb els periodistes en dificulten la visibilitat i la notorietat, i desaprofiten el potencial que tenen els mitjans per arribar a l’opinió pública.

Aquest Media training permet avançar cap al coneixement mutu: a aquests col·lectius els serveix per connectar i interactuar amb garanties amb els diferents mitjans per obtenir els millors resultats possibles. Als mitjans i als periodistes, per conèixer millor aquests col·lectius i com relacionar-se amb ells de la manera més eficaç per a les seves necessitats informatives.

 

El Media training d’UNDATIA permet

  • Conèixer la realitat actual dels mitjans de comunicació (premsa, ràdio, TV i digitals)
  • Tractar les percepcions i dificultats mútues: del col·lectiu cap als mitjans i dels mitjans cap al col·lectiu
  • Conèixer la dinàmica interna dels mitjans de comunicació i aprofitar-la per als objectius del col·lectiu
  • Entendre què motiva els periodistes
  • Perdre les pors i els recels cap als mitjans de comunicació i els periodistes

 

El Media training d’UNDATIA comprèn

Tres sessions de mitja jornada:

  • Qui és qui en els mitjans de comunicació (mitjans i periodistes).
  • Com funcionen els mitjans de comunicació i els periodistes, i com relacionar-se amb ells de forma efectiva
  • Sessions de treball paral·leles, amb la participació de professionals i periodistes, per analitzar – amb el visionat de casos concrets – el tractament que donen els mitjans al col·lectiu i al seu treball professional, i quines facilitats dóna el col·lectiu als mitjans per poder exercir la seva tasca amb garanties
  • Simulació, amb gravació i anàlisi posterior, d’un programa de televisió amb la participació de tots els assistents