Aquest lloc web utilitza galetes per aportar una millor experiència de navegació i un servei més personalitzat. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots obtenir més informació consultant la nostra política de cookies. OK

Formació en comunicació de crisi

El relleu de l’equip directiu, les dificultats financeres, un problema mediambiental o el defecte d’un producte. Són moltes, les causes que poden generar una crisi en una empresa o en una institució. 

En aquestes situacions d’incertesa, el paper del portaveu es converteix en una peça clau. Una bona resposta pot minimitzar els danys i l’impacte d’un fet. Cal saber què dir, com, quan i a qui.

Estar preparat és la millor manera de superar amb èxit una situació de crisi. El nou escenari empresarial obliga les empreses a respondre amb èxit davant de qualsevol situació crítica que pugui afectar la seva reputació.

 

Objectius

  • Saber construir un bon discurs argumental en situacions de crisi
  • Com neutralitzar l’alarma social
  • El control de la comunicació verbal i no verbal

 

Temari

  • El perfil del portaveu davant d’una situació de crisi
  • Els principis de la gestió de crisi
  • El manual i el comitè de comunicació de crisi
  • El paper dels mitjans de comunicació en una crisi: la presència de càmeres i micròfons a la recerca d’una resposta immediata
  • Simulacre de crisi

 

Organització

  • Formació presencial amb visionat d’exemples
  • Pràctiques i simulacres de crisi amb anàlisis personalitzades (entrevistes periodístiques, declaracions als mitjans, compareixences i rodes informatives, etc.)

 

 

Curs impartit per:

Josep M. Brugués

Periodista

Veure currículum

Agustí Farré

Periodista

Veure currículum