Aquest lloc web utilitza galetes per aportar una millor experiència de navegació i un servei més personalitzat. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots obtenir més informació consultant la nostra política de cookies. OK

Estratègia de comunicació empresarial

A UNDATIA, definim les estratègies de comunicació de les empreses i les corporacions perquè siguin coherents amb els seus objectius corporatius i ajudin a aconseguir-los. També donem suport als seus departaments de comunicació en la definició d’aquestes estratègies a mitjà i/o a llarg termini, que permetin aconseguir un bon posicionament, abordant els diferents aspectes que requereix una comunicació eficaç.

Les institucions, tant públiques com privades, han de posar en valor les diferents línies d'actuació que duen a terme. La finalitat és que la seva tasca pugui arribar als ciutadans i se li doni valor, fent notoris els beneficis socials que la seva funció genera.

A moltes institucions no els resulta gens fàcil aconseguir tenir repercussió als mitjans de comunicació, moltes vegades perquè no disposen d’un pla estratègic que planifiqui en el temps el que volen comunicar i com ho han de transmetre.

El suport d'una empresa externa com UNDATIA, que aporti una certa objectivitat a cadascuna de les comunicacions que s’han d’establir, ajuda a obtenir els millors resultats davant l'opinió pública i fer més eficient aquesta comunicació.

Com ens agrada dir a UNDATIA, fem de la comunicació un avantatge estratègic.