Utilitzem cookies pròpies y de tercers per fer funcionar de manera segura la nostra pàgina web i personalitzar el seu contingut. Igualment, fem servir cookies per mesurar i obtenir dades de la navegació que realitza i per ajustar la publicitat als seus gustos i preferències. Premi el botó "Acceptar totes" per confirmar que ha llegit i acceptat l'informació presentada. Per administrar o deshabilitar aquestes cookies faci clic a "Configuració". Pot obtenir més informació a la nostra política de cookies.
Modificar cookies
Tècniques i funcionals Sempre activades
Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades al disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
Analítiques i personalització
Permeten fer el seguiment i l'anàlisi del comportament dels usuaris d'aquest lloc web. La informació recollida mitjançant aquest tipus de cookies s'utilitza en el mesurament de l'activitat del web per a l'elaboració de perfils de navegació dels usuaris per introduir millores en funció de l'anàlisi de les dades d'ús que fan els usuaris del servei. Permeten desar la informació de preferència de l'usuari per millorar la qualitat dels nostres serveis i oferir una millor experiència a través de productes recomanats.
Marketing i publicitat
Aquestes cookies són utilitzades per emmagatzemar informació sobre les preferències i les eleccions personals de l'usuari a través de l'observació continuada dels seus hàbits de navegació. Gràcies a elles, podem conèixer els hàbits de navegació al lloc web i mostrar publicitat relacionada amb el perfil de navegació de l'usuari.

Sol·licita més informació

Plans estratègics de comunicació

El pla estratègic de comunicació és l’eina que posem al servei dels nostres clients per establir en cada cas l’estratègia òptima de comunicació.

Gabinet de premsa i relació amb els mitjans

Gestió de la relació amb els mitjans de comunicació offline i online a través de l’ús de diferents tècniques: notes informatives, rodes de premsa, entrevistes periodístiques, trobades personals amb periodistes...

Auditories de comunicació interna i externa

Identificació i anàlisi dels fluxos de comunicació de l’organització amb els seus públics interns i/o externs. Detecció de debilitats i fortaleses (DAFO). Recomanacions estratègiques de millora.

Gestió de la reputació

Identificació de les eventualitats que poden alterar la percepció sobre una organització o una marca. Plans de contingència per protegir, controlar o millorar el valor de percepció de l’organització i/o la marca.

Relacions institucionals i public affairs

Gestionem els interessos dels nostres clients davant de les administracions públiques, el sector empresarial i altres col·lectius. Connectem organitzacions.

Responsabilitat Social Corporativa (RSC)

Posicionament de l’empresa o institució a través de la seva vinculació a projectes socials i/o mediambientals. Millora del coneixement social de l’empresa o institució. Enfortiment de la imatge de marca.

Comunicació de crisi

Ús estratègic de la comunicació per reconduir o minimitzar un probable impacte negatiu sobre la imatge pública d’una organització com a conseqüència de possibles situacions crítiques i inesperades.

Comunicació
política

La comunicació política s’ocupa de la creació i difusió de continguts amb la voluntat d’influir en el discurs que l’actor polític ha de dominar.

Comunicació per a entitats no lucratives

Definició de plans de comunicació per al tercer sector tenint en compte que aquestes entitats no persegueixen objectius lucratius.

Comunicació per a l'exportació

Serveis orientats a empreses exportadores per millorar la visibilitat i el posicionament de les seves marques i productes als mercats exteriors.

City branding, Place branding

Metodologia pròpia per tal que la marca ciutat (city branding) o la marca destinació (place branding) es posicionin al nivell desitjat mitjançant el disseny i la definició de la marca, la seva projecció i posicionament, i la seva visibilitat.

Comunicació
interna

La comunicació interna és l'eina necessària per aconseguir la cohesió comunicativa entre totes les persones que formen part d'una empresa o institució, un procés fonamental perquè qualsevol organització funcioni perfectament.

Han confiat en nosaltres